Thursday, April 22, 2010

Απογαλακτισμος



Σήμερα είναι μια ξεχωριστή μέρα για την οικογένεια Ψιψινέλ-Δρακουμέλ-Στρουμφάκι.
Εδώ και λίγο καιρό το Στρουμφάκι άρχισε να πίνει γάλα απο το μπιμπερό. Αν και ο στόχος μου ήταν να θηλάσω το Στρουμφάκι για 2 χρόνια, αυτό αποφάσισε να το σταματήσει λίγο πιο νωρίς. Και έτσι μετά απο ένα χρόνο, 10 μήνες και 3 μέρες ψές το Στρουμφάκι κοιμήθηκε και ξύπνησε το πρωί χωρίς να μου ζητήσει να θηλάσει!!!
Παράξενα το συναίσθημα αφού ήταν μια στιγμή που μοιραζόμασταν τα δύο μας και που είχε πλέον γίνει κομμάτι της καθημερινότητας μου και της βραδυνής ρουτίνας. Και ένα μου μοιάζει πως μεγάλωσε και πως είναι πιο ανεξάρτητο αφού δεν θέλει να θηλάσει, το Στρουμφάκι μου θέλει "αγκαλίτσα καλή καλή" για να κοιμήθει. Και μπαίνουμε σε ένα καινούριο στάδιο μια καινούρια φάση της ζωής του, όμως το ίδιο γλυκιά...

Η φωτογραφία απο το πρώτο θηλασμό 22 μήνες πρίν...

No comments: